Serwis

GLOBO IT oferuje Państwu usługi serwisowe w skład których wchodzi usuwanie nagłych awarii oraz zapewnienie optymalnego działania sprzętu.

Zakres czynności serwisowych obejmuje m.in.:

  • doradztwo w zakresie sprzętu i oprogramowania
  • instalacja i konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych i peryferyjnych oraz innego sprzętu komputerowego
  • instalacja i konfiguracja oprogramowania
  • nadzór nad poprawnością działania sieci, sprzętu i oprogramowania
  • optymalizacja oraz modernizacja systemów i sprzętu
  • analiza bezpieczeństwa i doradztwo w zakresie bezpieczeństwa sprzętu i danych
  • konfiguracja połączenia z Internetem, skrzynek pocztowych
  • diagnostyka i naprawa problemów sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • odzyskiwanie danych
  • konsultacje w zakresie zainstalowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego
  • sprawowanie opieki administracyjnej nad siecią komputerową
  • szkolenie pracowników

 

Podstawową jednostką rozliczeń jest godzina serwisowa, czyli czas wykonywania usług na Państwa rzecz.

 

GLOBO IT świadczy usługi:

1. w oparciu o system godzinowy

- Podstawowymi cechami tego sposobu współpracy jest brak czasu reakcji. W praktyce wygląda to w taki sposób, że nasi serwisanci proponują pierwszy wolny termin. Opłaty za wykonywane usługi są ustalane indywidualnie w zależności od rodzaju wykonywanych prac oraz odległości Państwa siedziby od naszego biura.

2. w ramach outsourcingu (stały abonament)

- Forma współpracy w ramach stałego abonamentu charakteryzuje się stałą miesięczną opłatą ustalaną w zależności od:

  • ilości posiadanego przez Państwa sprzętu komputerowego,
  • wymaganego przez Państwa gwarantowanego czasu reakcji,
  • odległości Państwa siedziby od naszego biura,
  • określonej ilości zakontraktowanych godzin serwisowych w miesiącu, które przeznaczone są na wykonywanie stałych czynności tj: kopie bezpieczeństwa danych, czy stała konserwacja sprzętu.


- W ramach tej formy współpracy gwarantujemy:

  • reakcję na zgłoszenie w określonym czasie
  • stałą cenę za każdą godzinę pracy wliczoną w abonament oraz stałe ceny za usługi pozaabonamentowe
  • pomoc telefoniczną
  • reprezentację Państwa firmy w kontakcie z dostawcami oprogramowania.


Korzystanie z naszych usług informatycznych oznacza przekazanie zarządzania systemem komputerowym w ręce fachowców, przeniesienie odpowiedzialności i ciężaru zarządzania systemem komputerowym oraz odciążenie pracowników merytorycznych i kadry zarządzającej.


W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt. Przygotujemy indywidualną ofertę dopasowaną do Państwa potrzeb.
© GLOBO IT 2011