|
|
Etapy wdrożenia oprogramowania
|
ETAP I - Analiza przedwdrożeniowa
Poznajemy Państwa firmę, jej strukturę organizacyjną, staramy się
określić ilość użytkowników i ich uprawnienia. Poznajemy również obieg
dokumentów i miejsca ich powstawania, infrastrukturę sprzętową, by w
efekcie stworzyć harmonogram prac wdrożeniowych przy uwzględnieniu
dostępnych zasobów firmy, oraz określamy koszt całego przedsięwzięcia. |
|
|
|
ETAP II - Dobór sprzętu i oprogramowania
Na tym etapie działań konfigurujemy sprzęt, serwery oraz instalujemy
oprogramowanie na wszystkich stanowiskach komputerowych, na których będzie
użytkowany program. W zależności od potrzeb osób, które będą pracować na danym
stanowisku, dokonujemy indywidualnej konfiguracji systemu.
|
|
|
|
ETAP III - Wdrożenie
Zgodnie z analizą przedwdrożeniową i ustalonym harmonogramem prac
dokonujemy wdrożenia wybranego przez Państwa systemu na wszystkich
stanowiskach komputerowych. Rozpoczynamy szkolenie pracowników.
|
|
|
|
ETAP V - Asysta i nadzór
Na tym etapie wdrożenia wspieramy Państwa w początkowym okresie korzystania z
systemu. Osobiście, telefonicznie lub przy wykorzystaniu zdalnych połączeń, odpowiadamy
na pytania, wyjaśniamy wątpliwości, wprowadzamy konieczne zmiany w systemie,
usuwamy ewentualne usterki.
|
|
|